Palautukset ja reklamaatiot

Yleistä tietoa

Yksityiskohtaisemmat tiedot palautuksille ja reklamaatioille löytyy ostoehtojen kohdasta 5 ja 6. Ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme ennen kuin teet palautuksen.

Sinulla on 30 päivän palautusoikeus siitä päivästä lähtien, kun olet vastaanottanut tilauksesi mikäli et ole tyytyväinen tilaukseesi. Jos tilauksesi on toimitettu useassa eri osassa, niin palautusaika koskee jokaista erillistä tuotetta ja toimitusta.

Sinulla on oikeus avata lähetys ja katsoa tuotteiden kunto ja toiminto. Tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja paketoituna alkuperäispakkaukseen kun teet palautuksen meille. Huomioi, että tuotteen alkuperäislaatikkoa ei tule käyttää lähetyspakkauksena, sillä tuote voi vahingoittua ja saatat saada tuotteesta arvonvähennyksen veloituksen. Tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja se ei saa olla koottuna mikäli tilaamasi tuote tarvitsee erillisen kasauksen.

Pidätämme oikeuden vähentää palautettavien rahojen määrää mikäli tuotteen kunto on muuttunut siinä määrin ettei sitä voi enää myydä eteenpäin toiselle asiakkaalle ilman myyntihinnan alennusta. Arvonvähennys tehdään koko palautuksen summasta ennenkuin rahat palautetaan sinulle. Teemme arvion palautuksesta tapauskohtaisesti. Lue lisää ostoehdoistamme.

Näin teet palautuksen

1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Aloita palautusprosessi aina ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme niin me autamme sinua palautuksen kanssa.

2. Me lähetämme palautusrahtisetelin

Jos palautuksesi täyttää palautusehtomme ja on asiakaspalvelumme hyväksymä, niin lähetämme sinulle palautusrahtisetelin sähköpostitse.

Mikäli teet palautuksen ilman meidän palautusrahtiseteliä, niin olet itse vastuussa sekä palautuskuluista että kuljetuksesta. Suosittelemme lähettämään palautuksen kirjattuna kirjeenä tai lähetystunnuksella varustettuna pakettina, riippuen toki palautuksen koosta. Säästä palautuksen kuitti, sillä sinun tulee pystyä todistamaan palautuksesi mikäli käy niin, ettei palautuksesi löydä perille keskusvarastollemme. Liitä palautukseen mukaan lähetysluettelo ja merkkaa siihen tuotteet joita palautus koskee. Palautus tulee lähettää keskusvarastollemme, palautusosoitteen löydät ostoehtojen yläosasta.

3. Pakkaa palautuspaketti

Älä käytä tuotteen alkuperäistä tuotepakettia lähetyspakkauksena vaan paketoi palautus huolellisesti niin, että tuote tulee meille takaisin myyntikunnossa. Kiinnitä palautusrahtiseteli, josta näkyy palautusosoite ja lähetystunnus palautuspaketin päälle.

3. Vie paketti lähimpään postitoimipaikkaan

Tarjoamme palautukset PostNordin kautta. Palautus on maksullinen ja palautuskulu veloitetaan tilauksesi kokonaissummasta, joka hyvitetään sinulle kun palautuksesi on saapunut varastollemme.

4. Vahvistus ja rahojen palautus

Lue ystävällisesti ostoehtomme koskien rahojen palautuksen tarkempia yksityiskohtia. Palautamme rahasi, kun olemme käsitelleet ja hyväksyneet palautuksesi keskusvarastollamme. Saat vahvistuksen palautuksesta sähköpostitse ja rahojen palautus tehdään aina samalle maksukortille, josta tilaus maksettiin. Mikäli valitsit maksaa tilauksesi laskulla tulee Klarna ottamaan sähköpostitse sinuun yhteyttä koskien rahojen palautusta.

Huonekalujen ja suurien tuotteiden palautus

Aloita palautus ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme palauttaessasi huonekaluja tai muita suuria tuotteita. Palautusprosessi näyttää tässä tapauksessa samalta kuin normaalisti mutta sen sijaan, että viet paketin lähimpään postitoimipaikkaan saatat joutua varaamaan valitsemaltasi kuljetysyhtiöltä palautuksen noudon. Huonekalujen ja suurien tuotteiden palautus on jonkin verran kalliimpaa kuin pienten pakettien. Katso tarkemmat tiedot ja hinnat ostoehdoistamme.

Näin teet reklamaation

Reklamaatiotapauksissa suosittelemme, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua asiassa eteenpäin. Sinulta tullaan pyytämään kuvatodiste, jossa tuotteen virhellisyys/vika selkeästi ilmenee sekä tilausnumerosi. Sovellamme Kuluttajansuojalain reklamaatio-oikeutta jonka mukaan sinulla on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus sen jälkeen kun olet vastaanottanut tuotteen. Tämä olettaen, että tuotetta on käsitelty käyttöohjeen ja normaalin huolellisuuden mukaan.

Reklamaatiossa vika tulee ilmoittaa heti tai niin pian kuin virhe on löydetty. Ilmoitus virheellisestä tuotteesta 2 kuukauden kuluessa pidetään aina kohtuullisena aikana. Hyväksytyssä reklamaatiossa me maksamme kaikki palautukseen liittyvät kulut sisältäen koko rahdin.

Arvosanamme on null / 10 perustuen 0 arvioon. Palvelun tarjoaa:Trustpilot