Asiakaspalvelu

Tältä sivulta voit löytää vastaukset yleisimpiin nettisivustoamme koskeviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, ja autamme sinua mielellämme.

Ota meihin yhteyttä puhelimitse:

Arkisin klo 10:00-18:00

Poikkeavat aukioloajat:
Juhannusaatto 21.06. – Suljettu

+358 9 42725022

Yleisiä kysymyksiä

Mikä on pienin/suurin määrä mitä voin tilata?
Näytä kysymys

Ostosten määrä ei ole rajoitettu. Jos ostoksesi ylittää 49.00€, toimitamme tilauksen ilman toimitusmaksua. Muussa tapauksessa veloitamme 5 €. Jos haluat lähettää tilauksesi Suomen ulkopuolelle, veloitamme tästä 29.00€. Kaikki lähetyksemme lähetetään vakuutettuna. Jos haluat tilata suuremman määrän (yli 20kpl) samaa tuotetta, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

En ole vastaanottanut kaikkia tilaamiani tuotteita?
Näytä kysymys

Jotta voimme tarjota nopeat toimitukset saatamme lähettää tilauksesi kahdessa tai useammassa eri osassa. Saat tiedon lähetyksestä ja lähetyksien määrästä seurantalinkin kautta, joka näkyy tilauksesi toimitusvahvistuksessa. Paketit voivat saapua postitoimipaikkaan eri aikaan, mutta pystyt aina seuraamaan lähetyksiä kuljetusyhtiön kotisivuilla.

Miksi tilaukseni jaetaan useampaan eri lähetykseen?
Näytä kysymys

Lokakuun aikana varastomme ovat kahdessa eri paikassa, sillä automatisoimme uuden varastomme. Tämä ei vaikuta tilauksesi toimitusaikaan, mutta tilauksesi saatetaan lähettää kahdessa tai useammassa eri toimituksessa. Saat tiedon lähetyksestä ja lähetyksien määrästä seurantalinkin kautta, joka näkyy tilauksesi toimitusvahvistuksessa. Paketit voivat saapua postitoimipaikkaan eri aikaan, mutta pystyt aina seuraamaan lähetyksiä kuljetusyhtiön kotisivuilla. Löydät tilattujen tuotteiden/tuotteen arvioidun toimitusajan tuotesivulta sekä tilausvahvistuksesta, joka on lähetetty sähköpostiisi.

Kuinka tilaukset toimitetaan?
Näytä kysymys

Toimitamme tuotteet Postnordin tai Bringin välityksellä. Tilaus toimitetaan aina lähimpään postitoimipisteeseesi. Mikäli olet valinnut kotiinkuljetuksen, tilaus toimitetaan annettuun tilausosoitteeseen. Mikäli kyseessä on kerrostalo, toimitetaan tilaus annetun osoitteen ala-ovelle. Kotiinkuljetus ei vastaa tuotteen toimittamisesta sisään asuntoon.

Voinko palauttaa/vaihtaa tuotteen?
Näytä kysymys

Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen aina 30 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tarvittaessa voit vaihtaa tuotteen toiseen tai voimme palauttaa rahat takaisin ostoksestasi. Huomioithan että asiakkaan tulee kuitenkin maksaa palautuskulut, ja tuotteen tulee käyttämätön, ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen takaisinlähetystä, jotta voimme auttaa ja varmistaa että palautuksen käsittely sujuu sujuvasti.

Onko kaikkia tuotteita varastossa?
Näytä kysymys

Pyrimme pitämään niin paljon tuotteita varastossamme kuin se on mahdollista, mutta osa valikoimamme tuotteista on kuitenkin tilaustuotteita. Tilauksesi vastaanottamisen jälkeen teemme tilauksen tavarantoimittajaltamme. Jos toimitus jostain syystä myöhästyy tai tuotetta ei ole enää saatavilla tavarantoimittajaltamme, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse. Tapauksissa, joissa tuote on loppuunmyyty, eikä sitä ole enää saatavilla palautamme rahasi.

Myyttekö myös uniikkeja tuotteita?
Näytä kysymys

Valikoimastamme löytyy uniikkeja tuotteita, kuten mm. Bertil Vallien, Kjell Engmanin, Ulrica Hydman-Vallien, Mats Jonassonin ja Göran Wärffin suunnittelemia tuotteita. Ota ystävällisesti asiakaspalveluumme yhteyttä ja vastaamme mielellämme kysymyksiisi ja autamme sinua löytämään etsimäsi tuotteen.

Arvosanamme on null / 10 perustuen 0 arvioon. Palvelun tarjoaa:Trustpilot