Asiakaspalvelu
Tuotemerkit
Kampanjat
Uutuudet
Inspiraatio
Tietoa meistä
Huonekalut
Valaistus
Sisustus
Keittiö
Tarjoilu ja kattaus
Tekstiilit & Matot
Asusteet
Ulkokalusteet
Tuotemerkit
Uutuudet
Pääsiäinen
Kaikki tarjoukset
Inspiraatiota
Outlet
Seuraa meitä
Ilmaiset postikulut yli 79€ *Ei huonekalut
30 päivän palautusoikeus
Osta nyt, saat 60 päivää korotonta maksuaikaa

Asiakaspalvelu

Tältä sivulta voit löytää vastaukset yleisimpiin nettisivustoamme koskeviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, ja autamme sinua mielellämme.
Yleisiä kysymyksiä
Toimitukset
Vaihdot- ja palautukset
Tuotteet & Hinnat
Reklamaatiot
Maksaminen & Laskut
Lahjakortit & Alennuskoodit
Yritystilaukset
Ota yhteyttä

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarjotaksemme nopean käsittelyn asiakaspalvelussamme saatamme vastata englanniksi tai ruotsiksi.

Aukioloajat arkisin

klo 10:00-17:00

Puhelinnumero: +358 9 42725022

Yleisiä kysymyksiä

Olen juuri tehnyt tilauksen - mitä nyt tapahtuu?

Pian tilauksesi vastaanottamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse, josta selviää tilauksesi tiedot ja ajankohtaiset toimitusajat kaikille tilatuille tuotteille. Kun tilauksesi on lähetetty keskusvarastoltamme saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse, joka sisältää seurantalinkin josta voit seurata tilaustasi koko matkan. Lopuksi saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun pakettisi on noudettavissa tai valmis kotiinkuljetukseen.

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilauksen?

Automatisoimme varastomme ja käsittelemme tilauksesi aina niin pian kuin vain mahdollista. Kun tilaus on mennyt varastomme käsittelyyn, et voi enää muuttaa tai perua sitä. Voit toki aina palauttaa tilauksen ostoehtojemme mukaisesti (5.2. Palautukset).

En ole vastaanottanut kaikkia tilaamiani tuotteita?

Jotta voimme tarjota nopeat toimitukset saatamme lähettää tilauksesi kahdessa tai useammassa eri osassa. Saat tiedon lähetyksestä ja lähetyksien määrästä seurantalinkin kautta, joka näkyy tilauksesi toimitusvahvistuksessa. Paketit voivat saapua postitoimipaikkaan eri aikaan, mutta pystyt aina seuraamaan lähetyksiä kuljetusyhtiön kotisivuilla.

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Tavallisesti tarjoamme ilmaisen toimituksen tilauksille, jotka ylittävät tietyn tilaussumman. Tilaussumman raja saattaa muuttua ja näet aina ajankohtaisen ilmaisen toimituksen tilaussumman etusivun ylälaidasta, sekä toimitukset sivulta. Toimitus sivulta löydät myös toimituskulut eriteltynä meidän kaikille eri toimitusvaihtoehdoille. Toimituskulut vaihtelevat riippuen siitä miten haluat pakettisi toimitettavan ja minkä kuljetusyhtiön valitset toimituksellesi.

Missä tilaukseni on? Voinko seurata tilaustani?

Toimitusvahvistuksestasi löytyy seurantalinkki, jonka avulla voit seurata lähetystäsi. Voit myös siirtyä toimitukset sivun kautta kuljetusyhtiön sivulle, jossa voit myös seurata lähetystäsi. Jos et ole saanut toimitusvahvistustasi tai sinulla on muuta kysyttävää voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin autamme sinua mielellämme.

Mitä tapahtuu jos en nouda lähetystäni?

Paketti odottaa noutoa postitoimipaikassa/terminaalissa 14 päivän ajan lähetyksen saapumisen jälkeen. Mikäli et nouda pakettia tämän ajan sisällä tulee paketti palautuksena meille ja tulemme veloittamaan sinua noutamattomasta paketista. Jos olet muuttanut mieltäsi ja haluat peruuttaa tilauksen sen lähetyksen jälkeen, niin sinun tulee vastaanottaa paketti ja tehdä sen jälkeen palautus normaalisti, muuten palautus rekisteröidään "noutamattomana lähetyksenä" ja sinulta tullaan veloittamaan noutamattoman lähetyksen kulu. Katso tarkemmat tiedot noutamattomasta lähetyksestä ostoehtojemme kohdasta 2.9.

Myyttekö myös uniikkeja tuotteita?

Valikoimastamme löytyy uniikkeja tuotteita, kuten mm. Bertil Vallien, Kjell Engmanin, Ulrica Hydman-Vallien, Mats Jonassonin ja Göran Wärffin suunnittelemia tuotteita. Ota ystävällisesti asiakaspalveluumme yhteyttä ja vastaamme mielellämme kysymyksiisi ja autamme sinua löytämään etsimäsi tuotteen.

Minulla on lahjakortti - kuinka voin käyttää sen?

Jos sinulla on lahjakortti, jonka haluat käyttää tilauksesi yhteydessä, niin voit syöttää lahjakorttikoodin kassalla sille tarkoitettuun kenttään. Kun aktivoit lahjakorttisi tullaan lahjakortin summa vähentämään tilauksesi kokonaissummasta. Jos lahjakortin arvo ylittää tilauksen kokonaissumman, niin loppusumma jää lahjakortille.

Saitko vastauksen kysymykseesi?

Arvosanamme on null / 5 perustuen 0 arvioon. Palvelun tarjoaa:Trustpilot

Uutiskirje
Vastaanota ajankohtaiset uutiset ja parhaimmat tarjoukset aina ensimmäisenä!

RoyalDesign

Pohjoismaiden laajin, ja monipuolisin valikoima tunnettuja design-tuotteita, joilla voit sisustaa kotisi trendikkäästi. Haluamme tarjota parhaat design-tuotteet juuri oikeaan hintaan!

* Ilmainen toimitus yli 79€ tilauksiin (ei huonekalut)

Choose another country

  • Arkisin klo 10:00-17:00
Yritysnimi: Royal Design Group AB
Arvonlisäverotunniste: SE556573-242601
Porfyrvägen 2
382 92 Nybro, Ruotsi
Ruotsi

Seuraa meitä

© 2024 RoyalDesign.fi
Osta ja maksa turvallisesti
Huonekalut Valaistus Sisustus Keittiö Tarjoilu ja kattaus Tekstiilit & Matot Asusteet Ulkokalusteet Tuotemerkit Asiakaspalvelu +358 9 42725022 Muotoilijat Tietoa meistä Lahjakortit Uutuudet Pääsiäinen Kaikki tarjoukset Inspiraatiota Outlet