Asiakaspalvelu

Tältä sivulta voit löytää vastaukset yleisimpiin nettisivustoamme koskeviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, ja autamme sinua mielellämme.

Ota meihin yhteyttä puhelimitse:

Arkisin klo 10:00-18:00

Poikkeavat aukioloajat:
Juhannusaatto 21.06. – Suljettu

+358 9 42725022

Yleisiä kysymyksiä

Olen juuri tehnyt tilauksen - mitä nyt tapahtuu?
Näytä kysymys

Pian tilauksesi vastaanottamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse, josta selviää tilauksesi tiedot ja ajankohtaiset toimitusajat kaikille tilatuille tuotteille. Kun tilauksesi on lähetetty keskusvarastoltamme saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse, joka sisältää seurantalinkin josta voit seurata tilaustasi koko matkan. Lopuksi saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun pakettisi on noudettavissa tai valmis kotiinkuljetukseen.

En ole vastaanottanut kaikkia tilaamiani tuotteita?
Näytä kysymys

Jotta voimme tarjota nopeat toimitukset saatamme lähettää tilauksesi kahdessa tai useammassa eri osassa. Saat tiedon lähetyksestä ja lähetyksien määrästä seurantalinkin kautta, joka näkyy tilauksesi toimitusvahvistuksessa. Paketit voivat saapua postitoimipaikkaan eri aikaan, mutta pystyt aina seuraamaan lähetyksiä kuljetusyhtiön kotisivuilla.

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?
Näytä kysymys

Voit muuttaa tai peruuttaa tilauksesi niin kauan kuin varastomme ei ole ehtinyt käsittelemään tilaustasi. Valitettavasti emme voi korottaa tilauksesi kokonaisummaa maksukortille/laskulle mikäli haluat lisätä tilauksellesi kalliimman tuotteen. Jos haluat peruuttaa tilauksesi ja se on jo varastomme käsittelyssä, niin sinun tulee vastaanottaa paketti ja tehdä sen jälkeen palautus normaalisti. Huomioi, että sinä asiakkaana vastaat palautuskuluista, jotka ovat 9€ pienelle paketille ja 25€ isolle paketille kuten huonekaluille.

Kuinka paljon toimitus maksaa?
Näytä kysymys

Tavallisesti tarjoamme ilmaisen toimituksen tilauksille, jotka ylittävät tietyn tilaussumman. Tilaussumman raja saattaa muuttua ja näet aina ajankohtaisen ilmaisen toimituksen tilaussumman etusivun ylälaidasta, sekä toimitukset sivulta. Toimitus sivulta löydät myös toimituskulut eriteltynä meidän kaikille eri toimitusvaihtoehdoille. Toimituskulut vaihtelevat riippuen siitä miten haluat pakettisi toimitettavan ja minkä kuljetusyhtiön valitset toimituksellesi.

Missä tilaukseni on? Voinko seurata tilaustani?
Näytä kysymys

Toimitusvahvistuksestasi löytyy seurantalinkki, jonka avulla voit seurata lähetystäsi. Voit myös siirtyä toimitukset sivun kautta kuljetusyhtiön sivulle, jossa voit myös seurata lähetystäsi. Jos et ole saanut toimitusvahvistustasi tai sinulla on muuta kysyttävää voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin autamme sinua mielellämme.

Minulla on lahjakortti - kuinka se toimii?
Näytä kysymys

Jos sinulla on lahjakortti, jonka haluat käyttää niin voit syöttää lahjakortin koodin kassalla lahjakortti -kenttään. Lahjakortin summa vähentyy tilauksesi kokonaissummasta, kun olet aktivoinut lahjakorttisi. Jos lahjakortin arvo on enemmän kuin tilauksesi kokonaissumma niin ylimääräinen summa jää lahjakortillesi.

Voinko yhdistää alennuskoodin ja lahjakortin?
Näytä kysymys

Voit tottakai yhdistää alennuskoodin ja lahjakortin, mutta valitettavasti et voi yhdistää alennuskoodia toiseen alennuskoodiin. Voit myös hyvin käyttää useamman lahjakortin kerralla, mikäli sinulla on useita lahjakortteja. Huomioi, etteivät alennuskoodit koske kampanjatuotteita.

Mitä tapahtuu jos en nouda lähetystäni?
Näytä kysymys

Paketti odottaa noutoa postitoimipaikassa/terminaalissa 14 päivän ajan lähetyksen saapumisen jälkeen. Mikäli et nouda pakettia tämän ajan sisällä tulee paketti palautuksena meille ja tulemme veloittamaan sinua noutamattomasta paketista. Jos olet muuttanut mieltäsi ja haluat peruuttaa tilauksen sen lähetyksen jälkeen, niin sinun tulee vastaanottaa paketti ja tehdä sen jälkeen palautus normaalisti, muuten palautus rekisteröidään "noutamattomana lähetyksenä" ja sinulta tullaan veloittamaan noutamattoman lähetyksen kulu. Katso tarkemmat tiedot noutamattomasta lähetyksestä ostoehtojemme kohdasta 2.9.

Myyttekö myös uniikkeja tuotteita?
Näytä kysymys

Valikoimastamme löytyy uniikkeja tuotteita, kuten mm. Bertil Vallien, Kjell Engmanin, Ulrica Hydman-Vallien, Mats Jonassonin ja Göran Wärffin suunnittelemia tuotteita. Ota ystävällisesti asiakaspalveluumme yhteyttä ja vastaamme mielellämme kysymyksiisi ja autamme sinua löytämään etsimäsi tuotteen.

Arvosanamme on null / 10 perustuen 0 arvioon. Palvelun tarjoaa:Trustpilot