Skip to content

Asiakaspalvelu

Tältä sivulta voit löytää vastaukset yleisimpiin nettisivustoamme koskeviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, ja autamme sinua mielellämme.
Yleisiä kysymyksiä
Toimitukset
Vaihdot- ja palautukset
Tuotteet & Hinnat
Reklamaatiot
Maksaminen & Laskut
Lahjakortit & Alennuskoodit
Yritystilaukset
Ota yhteyttä

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarjotaksemme nopean käsittelyn asiakaspalvelussamme saatamme vastata englanniksi tai ruotsiksi.

Chat

Keskustele asiakaspalvelumme kanssa aukioloaikoina tai tekoälyavustajamme kanssa, joka on käytettävissä 24/7.

Chatin aukioloajat henkilökohtaisella palvelulla:

Arkisin

10.00-12.00

15.00-17.00

Chattiin pääsee oikeassa alakulmassa olevan vihreän kuvakkeen kautta.

Huomaa, että chat saattaa olla tilapäisesti suljettu ruuhka-aikoina.

Kiitos ymmärryksestäsi!

Sähköposti

[email protected]

Pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti, arkisin 48 tunnin kuluessa.

Puhelin

Maanantai–tiistai

10.00-12.00

+358 9 42725022

Joskus saattaa käydä niin, että voimme olla avuksi vain englanniksi.

Reklamaatiot

Onko reklamaatiolle joitain erityisiä ehtoja?

Sovellamme Kuluttajansuojalain tarjoamaa reklamaatio-oikeutta jonka mukaan sinulla on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus sen jälkeen kun olet vastaanottanut tuotteen. Tämä olettaen, että tuotetta on käsitelty käyttöohjeen ja normaalin huolellisuuden mukaan. Reklamaatiotapauksissa suosittelemme, että täytät yhteydenottolomakkeen kautta, jotta voimme käsitella reklamaatiosi mahdollisimman nopeasti.

Kuinka kauan voin reklamoida tuotteen?

Reklamaatiossa virhe tulee ilmoittaa heti tai niin pian kuin virhe on löydetty. On kohtuullista, että virheilmoitus tehdään kahden kuukauden kuluessa siitä, kun virhe on havaittu.

Miten reklamoin tuotteen?

Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen tai jos se on mennyt rikki kuljetuksessa niin toivomme, että laitat meille viestiä yhteydenottolomakkeen kautta. Kun olemme vastaanottaneet reklamoidun tuotteen, tutkitaan sen vika uudelleen ja tämän jälkeen sinulle lähetetään uusi tuote.

Paketti on vahingoittunut kuljetuksessa – mitä teen?

Mikäli paketti ja/tai sen sisältö on vahingoittunut, kun saat paketin niin ilmoita vahinko välittömästi kuljetusyhtiölle. Jos tuote on vahingoittunut niin ota yhteyttä meihin ja autamme sinua mielellämme.

Maksaako tuotteen reklamointi?

Hyväksytyssä reklamaatiossa me maksamme kaikki palautukseen liittyvät kulut sisältäen koko rahdin.

Kuinka kauan takuu on voimassa?

Eri tuotteiden jälleenmyyjänä seuraamme tavarantoimittajan suosituksia. Jotkin valmistajat tarjoavat laajempia takuita ja niissä tapauksissa, löytyvät ajankohtaiset takuutiedot tuotekuvauksesta. Sinulla on kuluttasuojalain mukaisesti kolmen vuoden reklamaatio-oikeus jos tuotteessa jonka olet ostanut ei ole ylimääräistä takuuta. Katso ostoehtojemme kohta 6.

Saitko vastauksen kysymykseesi?

Saa ensiostokseesi 12€ alennus*Tilaa uutiskirjeemme, niin saat eksklusiivisia tarjouksia ja innoitusta suoraan postilaatikkoosi! *Voimassa ostoissa yli 100 €
Hyväksyn Royal Designin tietoturvakäytännön

RoyalDesign

Pohjoismaiden laajin, ja monipuolisin valikoima tunnettuja design-tuotteita, joilla voit sisustaa kotisi trendikkäästi. Haluamme tarjota parhaat design-tuotteet juuri oikeaan hintaan!

* Ilmainen toimitus yli 79€ tilauksiin (ei huonekalut)

Choose another country

  • Keskustele asiakaspalvelumme kanssa aukioloaikoina tai tekoälyavustajamme kanssa, joka on käytettävissä 24/7. Chattiin pääsee oikeassa alakulmassa olevan vihreän kuvakkeen kautta.
  • Chatin aukioloajat henkilökohtaisella palvelulla: Arkisin 10.00 - 12.00, 15.00-17.00
  • [email protected]
  • Puhelin Maanantai–tiistai 10.00 - 12.00 +358 9 42725022
  • *Joskus saattaa käydä niin, että voimme olla avuksi vain englanniksi.
Yritysnimi: Royal Design Group AB
Arvonlisäverotunniste: SE556573-242601
Porfyrvägen 2
382 37 Nybro, Ruotsi
Ruotsi

Tietoa

© 2025 RoyalDesign.fi