Aukioloajat arkisin
klo 10:00-17:00
Joskus saattaa käydä niin, että voimme olla avuksi vain englanniksi.
Sovellamme Kuluttajansuojalain tarjoamaa reklamaatio-oikeutta jonka mukaan sinulla on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus sen jälkeen kun olet vastaanottanut tuotteen. Tämä olettaen, että tuotetta on käsitelty käyttöohjeen ja normaalin huolellisuuden mukaan. Reklamaatiotapauksissa suosittelemme, että täytät yhteydenottolomakkeen kautta, jotta voimme käsitella reklamaatiosi mahdollisimman nopeasti.
Reklamaatiossa virhe tulee ilmoittaa heti tai niin pian kuin virhe on löydetty. On kohtuullista, että virheilmoitus tehdään kahden kuukauden kuluessa siitä, kun virhe on havaittu.
Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen tai jos se on mennyt rikki kuljetuksessa niin toivomme, että laitat meille viestiä yhteydenottolomakkeen kautta. Kun olemme vastaanottaneet reklamoidun tuotteen, tutkitaan sen vika uudelleen ja tämän jälkeen sinulle lähetetään uusi tuote.
Mikäli paketti ja/tai sen sisältö on vahingoittunut, kun saat paketin niin ilmoita vahinko välittömästi kuljetusyhtiölle. Jos tuote on vahingoittunut niin ota yhteyttä meihin ja autamme sinua mielellämme.
Hyväksytyssä reklamaatiossa me maksamme kaikki palautukseen liittyvät kulut sisältäen koko rahdin.
Eri tuotteiden jälleenmyyjänä seuraamme tavarantoimittajan suosituksia. Jotkin valmistajat tarjoavat laajempia takuita ja niissä tapauksissa, löytyvät ajankohtaiset takuutiedot tuotekuvauksesta. Sinulla on kuluttasuojalain mukaisesti kolmen vuoden reklamaatio-oikeus jos tuotteessa jonka olet ostanut ei ole ylimääräistä takuuta. Katso ostoehtojemme kohta 6.