Asiakaspalvelu

Tältä sivulta voit löytää vastaukset yleisimpiin nettisivustoamme koskeviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, ja autamme sinua mielellämme.

Ota meihin yhteyttä puhelimitse:

Arkisin klo 10:00-18:00

Poikkeavat aukioloajat:
Juhannusaatto 21.06. – Suljettu

+358 9 42725022

Reklamaatiot

Onko reklamaatiolle joitain erityisiä ehtoja?
Näytä kysymys

Sovellamme Kuluttajansuojalain tarjoamaa reklamaatio-oikeutta jonka mukaan sinulla on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus sen jälkeen kun olet vastaanottanut tuotteen. Tämä olettaen, että tuotetta on käsitelty käyttöohjeen ja normaalin huolellisuuden mukaan. Reklamaatiotapauksissa suosittelemme, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua eteenpäin asiassa. Sinulta tullaan pyytämään tilausnumero ja kuvatodiste, jossa ilmenee selkeästi tuotteen virhellisyys/vika.

Kuinka kauan voin reklamoida tuotteen?
Näytä kysymys

Reklamaatiossa virhe tulee ilmoittaa heti tai niin pian kuin virhe on löydetty. On kohtuullista, että virheilmoitus tehdään kahden kuukauden kuluessa siitä, kun virhe on havaittu.

Miten reklamoin tuotteen?
Näytä kysymys

Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen tai jos se on mennyt rikki kuljetuksessa niin toivomme, että lähetät sähköpostitse asiakaspalveluumme kuvia tuotteen virheistä yhdessä tilausnumerosi kanssa, niin voimme auttaa sinua asiassa eteenpäin. Palaamme sinulle asiaan niin pian kuin olemme vastaanottaneet viestisi. Hyväksytyssä reklamaatiossa asiakaspalvelumme lähettää sinulle valmiiksi maksetun palautusrahtikirjan siinä tapauksessa, jos arvioimme, että palautus on välttämätön. Jossain tapauksissa virheellisen tuotteen palautusta ei tarvita. Kun olemme vastaanottaneet virheellisen tuotteen, tutkitaan sen vika uudelleen ja tämän jälkeen sinulle lähetetään uusi tuote.

Paketti on vahingoittunut kuljetuksessa – mitä teen?
Näytä kysymys

Mikäli paketti ja/tai sen sisältö on vahingoittunut, kun saat paketin niin ilmoita vahinko välittömästi kuljetusyhtiölle. Jos tuote on vahingoittunut niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja autamme sinua mielellämme. Lähetä ystävällisesti kuva vahingosta yhdessä tilausnumerosi kanssa niin lähetämme sinulle uuden tuotteen tai vaihtoehtoisesti hyvitämme tuotteen hinnan sinulle.

Maksaako tuotteen reklamointi?
Näytä kysymys

Hyväksytyssä reklamaatiossa me maksamme kaikki palautukseen liittyvät kulut sisältäen koko rahdin.

Kuinka kauan takuu on voimassa?
Näytä kysymys

Eri tuotteiden jälleenmyyjänä seuraamme tavarantoimittajan suosituksia. Jotkin valmistajat tarjoavat laajempia takuita ja niissä tapauksissa, löytyvät ajankohtaiset takuutiedot tuotekuvauksesta. Sinulla on kuluttasuojalain mukaisesti kolmen vuoden reklamaatio-oikeus jos tuotteessa jonka olet ostanut ei ole ylimääräistä takuuta. Katso ostoehtojemme kohta 6.

Arvosanamme on null / 10 perustuen 0 arvioon. Palvelun tarjoaa:Trustpilot