Asiakaspalvelu

Tältä sivulta voit löytää vastaukset yleisimpiin nettisivustoamme koskeviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, ja autamme sinua mielellämme.
Yleisiä kysymyksiä
Toimitukset
Vaihdot- ja palautukset
Tuotteet & Hinnat
Reklamaatiot
Maksaminen & Laskut
Lahjakortit & Alennuskoodit
Yritystilaukset
Ota yhteyttä

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarjotaksemme nopean käsittelyn asiakaspalvelussamme saatamme vastata englanniksi tai ruotsiksi.

Aukioloajat arkisin

klo 10:00-17:00

Puhelinnumero: +358 9 42725022

Joskus saattaa käydä niin, että voimme olla avuksi vain englanniksi.

Vaihdot- ja palautukset

Millainen palautusoikeus minulla on?

Mikäli et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen voit palauttaa sen 30 päivän kuluessa siitä kun olet vastaanottanut tuotteen. Jos tilauksesi on toimitettu osissa, niin palautusaika koskee jokaista erillistä tuotetta ja toimitusta. Lue lisää ja rekisteröi palautuksesi täällä.

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilauksen?

Voit halutessasi peruuttaa tai muuttaa tilauksen jos se ei ole jo käsittelyssä varastollamme. Valitettavasti emme voi lisätä tai vaihtaa tilauksellesi kalliimpia tuotteita, sillä emme pysty korottamaan tilauksen kokonaissummaa kortille/laskulle. Mikäli tilaus on jo käsittelyssä tai lähetetty varastoltamme niin voit aina tehdä palautuksen, kun olet vastaanottanut paketin. Huomioi, että sinä asiakkaana vastaat palautuskuluista. Lue lisää täältä.

Miten teen palautuksen?

Meillä on erilliset ohjeet palautuksen rekisteröintiin ja palatuksen tekemiseen täällä.

Koska saan rahani takaisin?

Varaamme palautuksen tutkimiseen ja käsittelyyn jopa 20 työpäivää. Palautamme rahasi, kun olemme käsitelleet ja hyväksyneet palautuksesi keskusvarastollamme. Saat vahvistuksen palautuksesta sähköpostitse ja rahojen palautus tehdään aina samalle maksukortille, josta tilaus maksettiin. Normaalisti rahat palautuvat tilillesi 5-7 pankkipäivän kuluessa. Mikäli valitsit maksaa tilauksesi laskulla tulee Klarna ottamaan sähköpostitse sinuun yhteyttä koskien rahojen palautusta.

Voinko palauttaa avatun tuotteen?

Sinulla on oikeus purkaa pakkaus ja tarkistaa tuotteen ulkoasu. Palautuksen hyväksymisen edellytyksiin kuuluu, että tuote ja mahdollinen alkuperäispakkaus on palautettava yhtä hyvässä kunnossa kuin missä sen otit vastaan, eli oleellisesti muuttumattomassa kunnossa. Jos tilaamasi tuote on koottava, palautus hyväksytään vain jos tuote on kokoamaton.

Kiinnitä vastaanottamasi palautusilmoitus vanhan rahtikirjan päälle. Jos vastaanotit paketin, jossa rahtikirja oli kiinnitetty ulompaan pakettikerrokseen, tarvitset myös palautukseen ulomman pakettikerroksen, jotta palautus voidaan hyväksyä.

Mitä tapahtuu jos palautus ei ole alkuperäisessä kunnossa?

Pidätämme oikeuden vähentää palautettavien rahojen määrää mikäli tuotteen kunto on muuttunut siinä määrin ettei sitä voi enää myydä eteenpäin toiselle asiakkaalle ilman myyntihinnan alennusta. Arvonvähennys tehdään koko palautuksen summasta ennenkuin rahat palautetaan sinulle. Teemme arvion palautuksesta tapauskohtaisesti. Lue lisää ostoehdoistamme.

Saitko vastauksen kysymykseesi?

Tarjouksia suoraan postilaatikkoonTilaa uutiskirjeemme, niin saat eksklusiivisia tarjouksia ja innoitusta suoraan postilaatikkoosi!
Hyväksyn Royal Designin tietoturvakäytännön

RoyalDesign

Pohjoismaiden laajin, ja monipuolisin valikoima tunnettuja design-tuotteita, joilla voit sisustaa kotisi trendikkäästi. Haluamme tarjota parhaat design-tuotteet juuri oikeaan hintaan!

* Ilmainen toimitus yli 79€ tilauksiin (ei huonekalut)

Choose another country

  • Arkisin klo 10:00-17:00
  • *Joskus saattaa käydä niin, että voimme olla avuksi vain englanniksi.
Yritysnimi: Royal Design Group AB
Arvonlisäverotunniste: SE556573-242601
Porfyrvägen 2
382 92 Nybro, Ruotsi
Ruotsi

Tietoa

© 2024 RoyalDesign.fi