Asiakaspalvelu

Tältä sivulta voit löytää vastaukset yleisimpiin nettisivustoamme koskeviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, ja autamme sinua mielellämme.

Ota meihin yhteyttä puhelimitse:

Arkisin klo 10:00-18:00

Poikkeavat aukioloajat:
Juhannusaatto 21.06. – Suljettu

+358 9 42725022

Vaihdot- ja palautukset

Millainen palautusoikeus minulla on?
Näytä kysymys

Mikäli et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen voit palauttaa sen 30 päivän kuluessa siitä kun olet vastaanottanut tuotteen. Jos tilauksesi on toimitettu osissa, niin palautusaika koskee jokaista erillistä tuotetta ja toimitusta. Löydät tarkemmat ehdot ja hinnat palautuksille sekä reklamaatioille ostoehdoistamme kohdasta 5 ja 6. Ota aina asiakaspalveluumme yhteyttä ennen kuin teet palautuksen.

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilauksen?
Näytä kysymys

Voit halutessasi peruuttaa tai muuttaa tilauksen jos se ei ole jo käsittelyssä varastollamme. Valitettavasti emme voi lisätä tai vaihtaa tilauksellesi kalliimpia tuotteita, sillä emme pysty korottamaan tilauksen kokonaissummaa kortille/laskulle. Mikäli tilaus on jo käsittelyssä tai lähetetty varastoltamme niin voit aina tehdä palautuksen, kun olet vastaanottanut paketin. Huomioi, että sinä asiakkaana vastaat palautuskuluista. Otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, tarkistaaksesi onko tilauksesi lähetetty.

Miten reklamoin tuotteen?
Näytä kysymys

Jos et ole täysin tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, tai jos vastaanottamassasi tuotteessa on valmistus- tai kuljetuksesta aiheutunut virhe, ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme ja autamme sinua mielellämme.

Miten teen palautuksen?
Näytä kysymys

Meillä on erilliset ohjeet palatukseen täällä.

Koska saan rahani takaisin?
Näytä kysymys

Varaamme palautuksen tutkimiseen ja käsittelyyn jopa 20 työpäivää. Palautamme rahasi, kun olemme käsitelleet ja hyväksyneet palautuksesi keskusvarastollamme. Saat vahvistuksen palautuksesta sähköpostitse ja rahojen palautus tehdään aina samalle maksukortille, josta tilaus maksettiin. Normaalisti rahat palautuvat tilillesi 5-7 pankkipäivän kuluessa. Mikäli valitsit maksaa tilauksesi laskulla tulee Klarna ottamaan sähköpostitse sinuun yhteyttä koskien rahojen palautusta.

Voinko palauttaa avatun tuotteen?
Näytä kysymys

Sinulla on oikeus avata lähetys ja katsoa tuotteiden kunto ja toiminto. Tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja paketoituna alkuperäispakkaukseen kun teet palautuksen meille. Huomioi, että tuotteen alkuperäislaatikkoa ei tule käyttää lähetyspakkauksena, sillä tuote voi vahingoittua ja saatat saada tuotteesta arvonvähennyksen veloituksen. Tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja se ei saa olla koottuna mikäli tilaamasi tuote tarvitsee erillisen kasauksen.

Mitä tapahtuu jos palautus ei ole alkuperäisessä kunnossa?
Näytä kysymys

Pidätämme oikeuden vähentää palautettavien rahojen määrää mikäli tuotteen kunto on muuttunut siinä määrin ettei sitä voi enää myydä eteenpäin toiselle asiakkaalle ilman myyntihinnan alennusta. Arvonvähennys tehdään koko palautuksen summasta ennenkuin rahat palautetaan sinulle. Teemme arvion palautuksesta tapauskohtaisesti. Lue lisää ostoehdoistamme.

Arvosanamme on null / 10 perustuen 0 arvioon. Palvelun tarjoaa:Trustpilot