Chat
AI-chat on käytettävissäsi 24/7. Saat nopeita vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin AI-chatissamme (vihreä kuvake), joka löytyy oikeasta alakulmasta.
Henkilökohtaisen palvelun saaminen edustajalta:
Chatin aukioloajat arkisin
10.00 - 12.00
15.00-17.00
Huomaa, että henkilökohtaista apua on saatavilla vain englanniksi.
Huomaa, että suuren kuormituksen aikana chat voidaan sulkea tilapäisesti.
Kiitos ymmärryksestäsi!
Tiistaina 29 huhtikuuta olemme suljettuna harjoitusten vuoksi.
Joskus saattaa käydä niin, että voimme olla avuksi vain englanniksi.
Tarjoamme Walley Checkoutin kautta seuraavat maksutavat: Lasku, Osamaksu, Verkkomaksu ja Pankkikortti. Tarkemmat tiedot jokaisesta maksuvaihtoehdoista löydät ostoehtojemme kohdasta 3.2.
Maksamiseen käytämme Walley Checkout ("Walley") maksuvaihtoehtoa. Walley tarjoaa sinulle monta eri maksuvaihtoehtoa tilaukseesi. Walley esittelee vaihtoehdot sinulle heti kun olet tunnistautunut kassalla. Tiedot, jotka sinun tarvitsee antaa tunnistautumiseen kassalla voivat vaihdella eri ostotilanteiden ja asiakkaiden välillä. Walley ei tarkista asiakkaan luottotietoja automaattisesti, vaan vain joidenkin maksuvaihtoehtojen kohdalla. Luottotietotarkistukset jotka tehdään Walley toimesta eivät vaikuta luottokelpoisuutesi ja muut toimitsijat kuten pankit eivät näe niitä. Kun sinut on tunnistettu kassalla Walley näyttää mitkä maksuvaihtoehdot ovat saatavilla juuri sinulle. Walley kautta maksettaessa on automaattiseksi maksuvaihtoehdoksi asetettu lasku, mutta voit vapaasti muuttaa tämän muihin vaihtoehtoihin kuten esimerkiksi kortti- tai suoramaksuun verkkopankin kautta.