Asiakaspalvelu

Tältä sivulta voit löytää vastaukset yleisimpiin nettisivustoamme koskeviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, ja autamme sinua mielellämme.

Ota meihin yhteyttä puhelimitse:

Arkisin klo 10:00-18:00

Poikkeavat aukioloajat:
Juhannusaatto 21.06. – Suljettu

+358 9 42725022

Maksaminen & Laskut

Mitä maksuvaihtoehtoja tarjoatte?
Näytä kysymys

Tarjoamme Klarna Checkoutin kautta seuraavat maksutavat: Lasku, Osamaksu, Verkkomaksu ja Pankkikortti. Tarkemmat tiedot jokaisesta maksuvaihtoehdoista löydät ostoehtojemme kohdasta 3.2.

Miten Klarna Checkout toimii?
Näytä kysymys

Maksamiseen käytämme Klarna Checkout ("Klarna") maksuvaihtoehtoa. Klarna tarjoaa sinulle monta eri maksuvaihtoehtoa tilaukseesi. Klarna esittelee vaihtoehdot sinulle heti kun olet tunnistautunut kassalla. Tiedot, jotka sinun tarvitsee antaa tunnistautumiseen kassalla voivat vaihdella eri ostotilanteiden ja asiakkaiden välillä. Klarna ei tarkista asiakkaan luottotietoja automaattisesti, vaan vain joidenkin maksuvaihtoehtojen kohdalla. Luottotietotarkistukset jotka tehdään Klarnan toimesta eivät vaikuta luottokelpoisuutesi ja muut toimitsijat kuten pankit eivät näe niitä. Kun sinut on tunnistettu kassalla Klarna näyttää mitkä maksuvaihtoehdot ovat saatavilla juuri sinulle. Klarnan kautta maksettaessa on automaattiseksi maksuvaihtoehdoksi asetettu lasku, mutta voit vapaasti muuttaa tämän muihin vaihtoehtoihin kuten esimerkiksi kortti- tai suoramaksuun verkkopankin kautta.

Miten lasku toimitetaan minulle?
Näytä kysymys

Laskusi aktivoidaan ja lähetetään sinulle sähköpostitse siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit tilauksen yhteydessä. Lasku lähetetään samanaikaisesti kun tilauksesi lähetetään keskusvarastoltamme. Jos tilauksesi on lähetetty osatoimituksena, saat osalaskun sähköpostitse Klarnalta.

Arvosanamme on null / 10 perustuen 0 arvioon. Palvelun tarjoaa:Trustpilot