Asiakaspalvelu
Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarjotaksemme nopean käsittelyn asiakaspalvelussamme saatamme vastata englanniksi tai ruotsiksi.
Chat
Voit keskustella tekoälychattimme kanssa 24/7 saadaksesi vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin ja sinut ohjataan live-asiakaspalvelijalle, jos tarvitset lisäapua alla olevien aukioloaikojen aikana.
Arkisin
10.00 - 12.00
15.00-17.00
Chat on käytettävissä vihreän kuvakkeen kautta oikeassa alakulmassa.
Huomaa, että henkilökohtaista apua on saatavilla vain englanniksi.
Huomaa, että suuren kysynnän aikana chat saattaa olla tilapäisesti suljettu.
Kiitos ymmärryksestäsi!
Joskus saattaa käydä niin, että voimme olla avuksi vain englanniksi.
Maksaminen & Laskut
Tarjoamme Walley Checkoutin kautta seuraavat maksutavat: Lasku, Osamaksu, Verkkomaksu ja Pankkikortti. Tarkemmat tiedot jokaisesta maksuvaihtoehdoista löydät ostoehtojemme kohdasta 3.2.
Maksamiseen käytämme Walley Checkout ("Walley") maksuvaihtoehtoa. Walley tarjoaa sinulle monta eri maksuvaihtoehtoa tilaukseesi. Walley esittelee vaihtoehdot sinulle heti kun olet tunnistautunut kassalla. Tiedot, jotka sinun tarvitsee antaa tunnistautumiseen kassalla voivat vaihdella eri ostotilanteiden ja asiakkaiden välillä. Walley ei tarkista asiakkaan luottotietoja automaattisesti, vaan vain joidenkin maksuvaihtoehtojen kohdalla. Luottotietotarkistukset jotka tehdään Walley toimesta eivät vaikuta luottokelpoisuutesi ja muut toimitsijat kuten pankit eivät näe niitä. Kun sinut on tunnistettu kassalla Walley näyttää mitkä maksuvaihtoehdot ovat saatavilla juuri sinulle. Walley kautta maksettaessa on automaattiseksi maksuvaihtoehdoksi asetettu lasku, mutta voit vapaasti muuttaa tämän muihin vaihtoehtoihin kuten esimerkiksi kortti- tai suoramaksuun verkkopankin kautta.