Asiakaspalvelu
Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarjotaksemme nopean käsittelyn asiakaspalvelussamme saatamme vastata englanniksi tai ruotsiksi.
Chat
Keskustele asiakaspalvelumme kanssa aukioloaikoina tai tekoälyavustajamme kanssa, joka on käytettävissä 24/7.
Chatin aukioloajat henkilökohtaisella palvelulla:
Arkisin
10.00-12.00
15.00-17.00
Chattiin pääsee oikeassa alakulmassa olevan vihreän kuvakkeen kautta.
Huomaa, että chat saattaa olla tilapäisesti suljettu ruuhka-aikoina.
Kiitos ymmärryksestäsi!
Sähköposti
Pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti, arkisin 48 tunnin kuluessa.
Puhelin
Maanantai–tiistai
10.00-12.00
+358 9 42725022
Joskus saattaa käydä niin, että voimme olla avuksi vain englanniksi.
Maksaminen & Laskut
Tarjoamme Walley Checkoutin kautta seuraavat maksutavat: Lasku, Osamaksu, Verkkomaksu ja Pankkikortti. Tarkemmat tiedot jokaisesta maksuvaihtoehdoista löydät ostoehtojemme kohdasta 3.2.
Maksamiseen käytämme Walley Checkout ("Walley") maksuvaihtoehtoa. Walley tarjoaa sinulle monta eri maksuvaihtoehtoa tilaukseesi. Walley esittelee vaihtoehdot sinulle heti kun olet tunnistautunut kassalla. Tiedot, jotka sinun tarvitsee antaa tunnistautumiseen kassalla voivat vaihdella eri ostotilanteiden ja asiakkaiden välillä. Walley ei tarkista asiakkaan luottotietoja automaattisesti, vaan vain joidenkin maksuvaihtoehtojen kohdalla. Luottotietotarkistukset jotka tehdään Walley toimesta eivät vaikuta luottokelpoisuutesi ja muut toimitsijat kuten pankit eivät näe niitä. Kun sinut on tunnistettu kassalla Walley näyttää mitkä maksuvaihtoehdot ovat saatavilla juuri sinulle. Walley kautta maksettaessa on automaattiseksi maksuvaihtoehdoksi asetettu lasku, mutta voit vapaasti muuttaa tämän muihin vaihtoehtoihin kuten esimerkiksi kortti- tai suoramaksuun verkkopankin kautta.