Skip to content

Asiakaspalvelu

Tältä sivulta voit löytää vastaukset yleisimpiin nettisivustoamme koskeviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, ja autamme sinua mielellämme.
Yleisiä kysymyksiä
Toimitukset
Vaihdot- ja palautukset
Tuotteet & Hinnat
Reklamaatiot
Maksaminen & Laskut
Lahjakortit & Alennuskoodit
Yritystilaukset
Ota yhteyttä

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarjotaksemme nopean käsittelyn asiakaspalvelussamme saatamme vastata englanniksi tai ruotsiksi.

Poikkeavat aukioloajat

Asiakaspalvelumme on suljettu seuraavina päivinä:

Jouluaatto 24. joulukuuta

Joulupäivä 25. joulukuuta

Tapaninpäivä 26. joulukuuta

Uudenvuodenaatto 31. joulukuuta

Uudenvuodenpäivä 1. tammikuuta

Tiistai 6. tammikuuta

Chat

Keskustele asiakaspalvelumme kanssa aukioloaikoina tai tekoälyavustajamme kanssa, joka on käytettävissä 24/7.

Chatin aukioloajat henkilökohtaisella palvelulla:

Maanantaisin: 11.00-13.00 & 14.00–16.00

Keskiviikkoisin: 11.00-13.00 & 14.00–16.00

Perjantaisin: 11.00-13.00 & 14.00–16.00

Chattiin pääsee oikeassa alakulmassa olevan vihreän kuvakkeen kautta.

Huomaa, että chat saattaa olla tilapäisesti suljettu ruuhka-aikoina.

Kiitos ymmärryksestäsi!

Sähköposti

[email protected]

Pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti, arkisin 48 tunnin kuluessa.

Puhelin

Tiistaisin: 10.00–17.00

Torstaisin: 10.00–17.00

+358 9 42725022

Joskus saattaa käydä niin, että voimme olla avuksi vain englanniksi.

Toimitukset

Milloin minun täytyy tehdä tilaus, jotta saan joululahjani ajoissa?

Jotta saat joululahjasi ajoissa, tilaus kannattaa tehdä viimeistään 16. joulukuuta.* Jos tilaat tuotteita, joissa on merkintä ”toimitus ennen joulua”, niiden pitäisi ehtiä perille jouluaattoon mennessä. Varmistaaksesi toimituksen ennen joulua voit lisätä pikakäsittely, joka maksaa suoraan kassalla.

*Tarkka viimeinen tilauspäivä vaihtelee toimitusluokan mukaan, joten tarkista tuotteen sivulla oleva merkintä. Merkintä näkyy vain, jos tuotetta on varastossa. Huomioithan, ettemme voi taata toimitusta ennen joulua tilauksille, jotka sisältävät sekä varastotuotteita että jälkitoimitustuotteita.

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Tavallisesti tarjoamme ilmaisen toimituksen tilauksille, jotka ylittävät tietyn tilaussumman. Tilaussumman raja saattaa muuttua ja näet aina ajankohtaisen ilmaisen toimituksen tilaussumman etusivun ylälaidasta, sekä toimitukset sivulta. Toimitus sivulta löydät myös toimituskulut eriteltynä meidän kaikille eri toimitusvaihtoehdoille. Toimituskulut vaihtelevat riippuen siitä miten haluat pakettisi toimitettavan ja minkä kuljetusyhtiön valitset toimituksellesi.

En ole vastaanottanut kaikkia tilaamiani tuotteita?

Jotta voimme tarjota nopeat toimitukset saatamme lähettää tilauksesi kahdessa tai useammassa eri osassa. Saat tiedon lähetyksestä ja lähetyksien määrästä seurantalinkin kautta, joka näkyy tilauksesi toimitusvahvistuksessa. Paketit voivat saapua postitoimipaikkaan eri aikaan, mutta pystyt aina seuraamaan lähetyksiä kuljetusyhtiön kotisivuilla.

Olen juuri tehnyt tilauksen - mitä nyt tapahtuu?

Pian tilauksesi vastaanottamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse, josta selviää tilauksesi tiedot ja ajankohtaiset toimitusajat kaikille tilatuille tuotteille. Kun tilauksesi on lähetetty keskusvarastoltamme saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse, joka sisältää seurantalinkin josta voit seurata tilaustasi koko matkan. Lopuksi saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun pakettisi on noudettavissa tai valmis kotiinkuljetukseen.

Kuinka tuotteet toimitetaan?

Tarjoamme muutamia eri toimitusvaihtoehtoja, jotta voit valita juuri sinulle sopivan toimitustavan. Pienemmät paketit toimitetaan PostNordin kautta lähimpään postitoimipaikkaasi ja suuremmat paketit kuten huonekalut toimitetaan Bringin kautta kotiinkuljetuksella. Tarjoamme myös kotiinkuljetuksen Budbeen kautta suurkaupunkialueilla. Mikäli olet valinnut kotiinkuljetuksen, tilaus toimitetaan annettuun tilausosoitteeseen joko tontin rajalle tai kerrostalon ala-ovelle. Kotiinkuljetus ei vastaa tuotteen toimittamisesta sisään asuntoon. Tarkemmat tiedot eri toimitustavoista sekä ajankohtaisista hinnoista löydät toimitus sivultamme.

Kuinka pitkä toimitusaika tuotteilla on?

Meillä on normaalisti 3-5 päivän toimitusaika varastossa oleville tuotteille.

Missä tilaukseni on?

Toimitusvahvistuksestasi löytyy seurantalinkki, jonka avulla voit seurata lähetystäsi. Voit myös siirtyä toimitukset sivun kautta kuljetusyhtiön sivulle, jossa voit seurata lähetystäsi. Jos et ole saanut toimitusvahvistusta tai sinulla on muuta kysyttävää voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin autamme sinua mielellämme.

Mitä tapahtuu jos en nouda lähetystäni?

Paketti odottaa noutoa postitoimipaikassa/terminaalissa 14 päivän ajan lähetyksen saapumisen jälkeen. Mikäli et nouda pakettia tämän ajan sisällä tulee paketti palautuksena meille ja tulemme veloittamaan sinua noutamattomasta paketista. Jos olet muuttanut mieltäsi ja haluat peruuttaa tilauksen sen lähetyksen jälkeen, niin sinun tulee vastaanottaa paketti ja tehdä sen jälkeen palautus normaalisti, muuten palautus rekisteröidään "noutamattomana lähetyksenä" ja sinulta tullaan veloittamaan noutamattoman lähetyksen kulu. Katso tarkemmat tiedot noutamattomasta lähetyksestä ostoehtojemme kohdasta 2.9.

Saitko vastauksen kysymykseesi?

Saa inspiraatiota & tarjouksia ensimmäisenäTilaa uutiskirjeemme, niin saat eksklusiivisia tarjouksia ja innoitusta suoraan postilaatikkoosi!
Hyväksyn Royal Designin tietoturvakäytännön

RoyalDesign

Pohjoismaiden laajin, ja monipuolisin valikoima tunnettuja design-tuotteita, joilla voit sisustaa kotisi trendikkäästi. Haluamme tarjota parhaat design-tuotteet juuri oikeaan hintaan!

* Ilmainen toimitus yli 79€ tilauksiin (ei huonekalut)

Choose another country

  • Keskustele asiakaspalvelumme kanssa aukioloaikoina tai tekoälyavustajamme kanssa, joka on käytettävissä 24/7. Chattiin pääsee oikeassa alakulmassa olevan vihreän kuvakkeen kautta.
  • Chatin aukioloajat henkilökohtaisella palvelulla: Maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin: klo 11.00 - 13.00 & 14.00–16.00
  • [email protected]
  • Puhelimen aukioloajat: Tiistaisin ja torstaisin klo 10.00–17.00 +358 9 42725022
  • *Joskus saattaa käydä niin, että voimme olla avuksi vain englanniksi.
Yritysnimi: Royal Design Group AB
Arvonlisäverotunniste: SE556573-242601
Porfyrvägen 2
382 37 Nybro, Ruotsi
Ruotsi

Tietoa

© 2025 RoyalDesign.fi