Asiakaspalvelu
Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarjotaksemme nopean käsittelyn asiakaspalvelussamme saatamme vastata englanniksi tai ruotsiksi.
Poikkeavat aukioloajat
Asiakaspalvelumme on suljettu seuraavina päivinä:
Jouluaatto 24. joulukuuta
Joulupäivä 25. joulukuuta
Tapaninpäivä 26. joulukuuta
Uudenvuodenaatto 31. joulukuuta
Uudenvuodenpäivä 1. tammikuuta
Tiistai 6. tammikuuta
Chat
Keskustele asiakaspalvelumme kanssa aukioloaikoina tai tekoälyavustajamme kanssa, joka on käytettävissä 24/7.
Chatin aukioloajat henkilökohtaisella palvelulla:
Maanantaisin: 11.00-13.00 & 14.00–16.00
Keskiviikkoisin: 11.00-13.00 & 14.00–16.00
Perjantaisin: 11.00-13.00 & 14.00–16.00
Chattiin pääsee oikeassa alakulmassa olevan vihreän kuvakkeen kautta.
Huomaa, että chat saattaa olla tilapäisesti suljettu ruuhka-aikoina.
Kiitos ymmärryksestäsi!
Sähköposti
Pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti, arkisin 48 tunnin kuluessa.
Puhelin
Tiistaisin: 10.00–17.00
Torstaisin: 10.00–17.00
+358 9 42725022
Joskus saattaa käydä niin, että voimme olla avuksi vain englanniksi.
Toimitukset
Jotta saat joululahjasi ajoissa, tilaus kannattaa tehdä viimeistään 16. joulukuuta.* Jos tilaat tuotteita, joissa on merkintä ”toimitus ennen joulua”, niiden pitäisi ehtiä perille jouluaattoon mennessä. Varmistaaksesi toimituksen ennen joulua voit lisätä pikakäsittely, joka maksaa suoraan kassalla.
*Tarkka viimeinen tilauspäivä vaihtelee toimitusluokan mukaan, joten tarkista tuotteen sivulla oleva merkintä. Merkintä näkyy vain, jos tuotetta on varastossa. Huomioithan, ettemme voi taata toimitusta ennen joulua tilauksille, jotka sisältävät sekä varastotuotteita että jälkitoimitustuotteita.
Tavallisesti tarjoamme ilmaisen toimituksen tilauksille, jotka ylittävät tietyn tilaussumman. Tilaussumman raja saattaa muuttua ja näet aina ajankohtaisen ilmaisen toimituksen tilaussumman etusivun ylälaidasta, sekä toimitukset sivulta. Toimitus sivulta löydät myös toimituskulut eriteltynä meidän kaikille eri toimitusvaihtoehdoille. Toimituskulut vaihtelevat riippuen siitä miten haluat pakettisi toimitettavan ja minkä kuljetusyhtiön valitset toimituksellesi.
Jotta voimme tarjota nopeat toimitukset saatamme lähettää tilauksesi kahdessa tai useammassa eri osassa. Saat tiedon lähetyksestä ja lähetyksien määrästä seurantalinkin kautta, joka näkyy tilauksesi toimitusvahvistuksessa. Paketit voivat saapua postitoimipaikkaan eri aikaan, mutta pystyt aina seuraamaan lähetyksiä kuljetusyhtiön kotisivuilla.
Pian tilauksesi vastaanottamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse, josta selviää tilauksesi tiedot ja ajankohtaiset toimitusajat kaikille tilatuille tuotteille. Kun tilauksesi on lähetetty keskusvarastoltamme saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse, joka sisältää seurantalinkin josta voit seurata tilaustasi koko matkan. Lopuksi saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun pakettisi on noudettavissa tai valmis kotiinkuljetukseen.
Tarjoamme muutamia eri toimitusvaihtoehtoja, jotta voit valita juuri sinulle sopivan toimitustavan. Pienemmät paketit toimitetaan PostNordin kautta lähimpään postitoimipaikkaasi ja suuremmat paketit kuten huonekalut toimitetaan Bringin kautta kotiinkuljetuksella. Tarjoamme myös kotiinkuljetuksen Budbeen kautta suurkaupunkialueilla. Mikäli olet valinnut kotiinkuljetuksen, tilaus toimitetaan annettuun tilausosoitteeseen joko tontin rajalle tai kerrostalon ala-ovelle. Kotiinkuljetus ei vastaa tuotteen toimittamisesta sisään asuntoon. Tarkemmat tiedot eri toimitustavoista sekä ajankohtaisista hinnoista löydät toimitus sivultamme.
Meillä on normaalisti 3-5 päivän toimitusaika varastossa oleville tuotteille.
Toimitusvahvistuksestasi löytyy seurantalinkki, jonka avulla voit seurata lähetystäsi. Voit myös siirtyä toimitukset sivun kautta kuljetusyhtiön sivulle, jossa voit seurata lähetystäsi. Jos et ole saanut toimitusvahvistusta tai sinulla on muuta kysyttävää voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin autamme sinua mielellämme.
Paketti odottaa noutoa postitoimipaikassa/terminaalissa 14 päivän ajan lähetyksen saapumisen jälkeen. Mikäli et nouda pakettia tämän ajan sisällä tulee paketti palautuksena meille ja tulemme veloittamaan sinua noutamattomasta paketista. Jos olet muuttanut mieltäsi ja haluat peruuttaa tilauksen sen lähetyksen jälkeen, niin sinun tulee vastaanottaa paketti ja tehdä sen jälkeen palautus normaalisti, muuten palautus rekisteröidään "noutamattomana lähetyksenä" ja sinulta tullaan veloittamaan noutamattoman lähetyksen kulu. Katso tarkemmat tiedot noutamattomasta lähetyksestä ostoehtojemme kohdasta 2.9.
