Asiakaspalvelu

Tältä sivulta voit löytää vastaukset yleisimpiin nettisivustoamme koskeviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, ja autamme sinua mielellämme.

Ota meihin yhteyttä puhelimitse:

Arkisin klo 10:00-18:00

Poikkeavat aukioloajat:
Juhannusaatto 21.06. – Suljettu

+358 9 42725022

Toimitukset

Kuinka paljon toimitus maksaa?
Näytä kysymys

Tavallisesti tarjoamme ilmaisen toimituksen tilauksille, jotka ylittävät tietyn tilaussumman. Tilaussumman raja saattaa muuttua ja näet aina ajankohtaisen ilmaisen toimituksen tilaussumman etusivun ylälaidasta, sekä toimitukset sivulta. Toimitus sivulta löydät myös toimituskulut eriteltynä meidän kaikille eri toimitusvaihtoehdoille. Toimituskulut vaihtelevat riippuen siitä miten haluat pakettisi toimitettavan ja minkä kuljetusyhtiön valitset toimituksellesi.

En ole vastaanottanut kaikkia tilaamiani tuotteita?
Näytä kysymys

Jotta voimme tarjota nopeat toimitukset saatamme lähettää tilauksesi kahdessa tai useammassa eri osassa. Saat tiedon lähetyksestä ja lähetyksien määrästä seurantalinkin kautta, joka näkyy tilauksesi toimitusvahvistuksessa. Paketit voivat saapua postitoimipaikkaan eri aikaan, mutta pystyt aina seuraamaan lähetyksiä kuljetusyhtiön kotisivuilla.

Miksi tilauksesi jaetaan useampaan eri lähetykseen?
Näytä kysymys

Loka-marraskuun aikana varastomme ovat kahdessa eri paikassa, sillä automatisoimme uuden varastomme. Tämä ei vaikuta tilauksesi toimitusaikaan, mutta tilauksesi saatetaan lähettää kahdessa tai useammassa eri toimituksessa. Saat tiedon lähetyksestä ja lähetyksien määrästä seurantalinkin kautta, joka näkyy tilauksesi toimitusvahvistuksessa. Paketit voivat saapua postitoimipaikkaan eri aikaan, mutta pystyt aina seuraamaan lähetyksiä kuljetusyhtiön kotisivuilla. Löydät tilattujen tuotteiden/tuotteen arvioidun toimitusajan tuotesivulta sekä tilausvahvistuksesta, joka on lähetetty sähköpostiisi.

Olen juuri tehnyt tilauksen - mitä nyt tapahtuu?
Näytä kysymys

Pian tilauksesi vastaanottamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse, josta selviää tilauksesi tiedot ja ajankohtaiset toimitusajat kaikille tilatuille tuotteille. Kun tilauksesi on lähetetty keskusvarastoltamme saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse, joka sisältää seurantalinkin josta voit seurata tilaustasi koko matkan. Lopuksi saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun pakettisi on noudettavissa tai valmis kotiinkuljetukseen.

Kuinka tuotteet toimitetaan?
Näytä kysymys

Tarjoamme muutamia eri toimitusvaihtoehtoja, jotta voit valita juuri sinulle sopivan toimitustavan. Pienemmät paketit toimitetaan PostNordin kautta lähimpään postitoimipaikkaasi ja suuremmat paketit kuten huonekalut toimitetaan Bringin kautta kotiinkuljetuksella. Tarjoamme myös kotiinkuljetuksen Budbeen kautta suurkaupunkialueilla. Mikäli olet valinnut kotiinkuljetuksen, tilaus toimitetaan annettuun tilausosoitteeseen joko tontin rajalle tai kerrostalon ala-ovelle. Kotiinkuljetus ei vastaa tuotteen toimittamisesta sisään asuntoon. Tarkemmat tiedot eri toimitustavoista sekä ajankohtaisista hinnoista löydät toimitus sivultamme.

Kuinka pitkä toimitusaika tuotteilla on?
Näytä kysymys

Meillä on normaalisti 3-5 päivän toimitusaika varastossa oleville tuotteille.

Missä tilaukseni on?
Näytä kysymys

Toimitusvahvistuksestasi löytyy seurantalinkki, jonka avulla voit seurata lähetystäsi. Voit myös siirtyä toimitukset sivun kautta kuljetusyhtiön sivulle, jossa voit seurata lähetystäsi. Jos et ole saanut toimitusvahvistusta tai sinulla on muuta kysyttävää voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin autamme sinua mielellämme.

Mitä tapahtuu jos en nouda lähetystäni?
Näytä kysymys

Paketti odottaa noutoa postitoimipaikassa/terminaalissa 14 päivän ajan lähetyksen saapumisen jälkeen. Mikäli et nouda pakettia tämän ajan sisällä tulee paketti palautuksena meille ja tulemme veloittamaan sinua noutamattomasta paketista. Jos olet muuttanut mieltäsi ja haluat peruuttaa tilauksen sen lähetyksen jälkeen, niin sinun tulee vastaanottaa paketti ja tehdä sen jälkeen palautus normaalisti, muuten palautus rekisteröidään "noutamattomana lähetyksenä" ja sinulta tullaan veloittamaan noutamattoman lähetyksen kulu. Katso tarkemmat tiedot noutamattomasta lähetyksestä ostoehtojemme kohdasta 2.9.

Arvosanamme on null / 10 perustuen 0 arvioon. Palvelun tarjoaa:Trustpilot