Etsi
Service
Asiakaspalvelu
Brands
Tuotemerkit
Campaign
Kampanjat
News
Uutuudet
Inspiration
Inspiraatio
About Us
Tietoa meistä
Huonekalut
Valaistus
Sisustus
Keittiö
Tarjoilu & Kattaus
Tekstiilit & Matot
Asusteet
Ulkotilat
Tuotemerkit
Kampanjat
Kaikki tarjoukset
Tuotemerkit
Uutuudet
Outlet
Inspiraatiota
Seuraa meitä
Etsi
Valintaruutu
Ilmaiset postikulut yli 79€ *Ei huonekalut
Valintaruutu
30 päivän avoin osto
Valintaruutu
Nopea toimitus

Asiakaspalvelu

Tältä sivulta voit löytää vastaukset yleisimpiin nettisivustoamme koskeviin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, ja autamme sinua mielellämme.
Star
Yleisiä kysymyksiä
Order
Toimitukset
Returns
Vaihdot- ja palautukset
Tag
Tuotteet & Hinnat
Complaint
Reklamaatiot
Invoice
Maksaminen & Laskut
Invoice
Lahjakortit & Alennuskoodit
Company Order
Yritystilaukset
Envelope
Ota yhteyttä

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarjotaksemme nopean käsittelyn asiakaspalvelussamme saatamme vastata englanniksi tai ruotsiksi.

Aukioloajat arkisin

klo 10:00-17:00

Puhelinnumero: +358 9 42725022

Toimitukset

Kuinka paljon toimitus maksaa?
Näytä kysymys

Tavallisesti tarjoamme ilmaisen toimituksen tilauksille, jotka ylittävät tietyn tilaussumman. Tilaussumman raja saattaa muuttua ja näet aina ajankohtaisen ilmaisen toimituksen tilaussumman etusivun ylälaidasta, sekä toimitukset sivulta. Toimitus sivulta löydät myös toimituskulut eriteltynä meidän kaikille eri toimitusvaihtoehdoille. Toimituskulut vaihtelevat riippuen siitä miten haluat pakettisi toimitettavan ja minkä kuljetusyhtiön valitset toimituksellesi.

En ole vastaanottanut kaikkia tilaamiani tuotteita?
Näytä kysymys

Jotta voimme tarjota nopeat toimitukset saatamme lähettää tilauksesi kahdessa tai useammassa eri osassa. Saat tiedon lähetyksestä ja lähetyksien määrästä seurantalinkin kautta, joka näkyy tilauksesi toimitusvahvistuksessa. Paketit voivat saapua postitoimipaikkaan eri aikaan, mutta pystyt aina seuraamaan lähetyksiä kuljetusyhtiön kotisivuilla.

Olen juuri tehnyt tilauksen - mitä nyt tapahtuu?
Näytä kysymys

Pian tilauksesi vastaanottamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse, josta selviää tilauksesi tiedot ja ajankohtaiset toimitusajat kaikille tilatuille tuotteille. Kun tilauksesi on lähetetty keskusvarastoltamme saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse, joka sisältää seurantalinkin josta voit seurata tilaustasi koko matkan. Lopuksi saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun pakettisi on noudettavissa tai valmis kotiinkuljetukseen.

Kuinka tuotteet toimitetaan?
Näytä kysymys

Tarjoamme muutamia eri toimitusvaihtoehtoja, jotta voit valita juuri sinulle sopivan toimitustavan. Pienemmät paketit toimitetaan PostNordin kautta lähimpään postitoimipaikkaasi ja suuremmat paketit kuten huonekalut toimitetaan Bringin kautta kotiinkuljetuksella. Tarjoamme myös kotiinkuljetuksen Budbeen kautta suurkaupunkialueilla. Mikäli olet valinnut kotiinkuljetuksen, tilaus toimitetaan annettuun tilausosoitteeseen joko tontin rajalle tai kerrostalon ala-ovelle. Kotiinkuljetus ei vastaa tuotteen toimittamisesta sisään asuntoon. Tarkemmat tiedot eri toimitustavoista sekä ajankohtaisista hinnoista löydät toimitus sivultamme.

Kuinka pitkä toimitusaika tuotteilla on?
Näytä kysymys

Meillä on normaalisti 3-5 päivän toimitusaika varastossa oleville tuotteille.

Missä tilaukseni on?
Näytä kysymys

Toimitusvahvistuksestasi löytyy seurantalinkki, jonka avulla voit seurata lähetystäsi. Voit myös siirtyä toimitukset sivun kautta kuljetusyhtiön sivulle, jossa voit seurata lähetystäsi. Jos et ole saanut toimitusvahvistusta tai sinulla on muuta kysyttävää voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin autamme sinua mielellämme.

Mitä tapahtuu jos en nouda lähetystäni?
Näytä kysymys

Paketti odottaa noutoa postitoimipaikassa/terminaalissa 14 päivän ajan lähetyksen saapumisen jälkeen. Mikäli et nouda pakettia tämän ajan sisällä tulee paketti palautuksena meille ja tulemme veloittamaan sinua noutamattomasta paketista. Jos olet muuttanut mieltäsi ja haluat peruuttaa tilauksen sen lähetyksen jälkeen, niin sinun tulee vastaanottaa paketti ja tehdä sen jälkeen palautus normaalisti, muuten palautus rekisteröidään "noutamattomana lähetyksenä" ja sinulta tullaan veloittamaan noutamattoman lähetyksen kulu. Katso tarkemmat tiedot noutamattomasta lähetyksestä ostoehtojemme kohdasta 2.9.

Saitko vastauksen kysymykseesi?

Huonekalut Valaistus Sisustus Keittiö Tarjoilu & Kattaus Tekstiilit & Matot Asusteet Ulkotilat Asiakaspalvelu +358 9 42725022 Kampanjat Kaikki tarjoukset Tuotemerkit Uutuudet Outlet Inspiraatiota