Asiakaspalvelu
Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarjotaksemme nopean käsittelyn asiakaspalvelussamme saatamme vastata englanniksi tai ruotsiksi.
Chat
Keskustele asiakaspalvelumme kanssa aukioloaikoina tai tekoälyavustajamme kanssa, joka on käytettävissä 24/7.
Chatin aukioloajat henkilökohtaisella palvelulla:
Arkisin
10.00-12.00
15.00-17.00
Chattiin pääsee oikeassa alakulmassa olevan vihreän kuvakkeen kautta.
Huomaa, että chat saattaa olla tilapäisesti suljettu ruuhka-aikoina.
Kiitos ymmärryksestäsi!
Sähköposti
Pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti, arkisin 48 tunnin kuluessa.
Puhelin
Maanantai–tiistai
10.00-12.00
+358 9 42725022
Joskus saattaa käydä niin, että voimme olla avuksi vain englanniksi.
Tuotteet & Hinnat
Pyrimme pitämään niin paljon tuotteita varastossamme kuin se on mahdollista, mutta osa valikoimamme tuotteista on myös tilaustuotteita. Tilauksesi vastaanottamisen jälkeen teemme tilauksen tavarantoimittajaltamme. Jos toimitus jostain syystä myöhästyy tai tuotetta ei ole enää saatavilla tavarantoimittajaltamme, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse. Tapauksissa, joissa tuote on loppuunmyyty, eikä sitä ole enää saatavilla palautamme rahasi.
Pyrimme aina tarjoamaan kilpailukykyiset hinnat ja tästä johtuen hinnat saattavat muuttua päivittäin jotta voit olla varma siitä, että teet reilun ja hyvän ostoksen meidän kanssa. Hinnat voivat myös vaihdella riippuen alkavista ja loppuvista ajankohtaisista kampanjoistamme. Kampanjatuotteet merkitään punaisella kampanjaetiketillä tuotelistauksissamme.
Sivustollamme on tuhansia tuotteita, ja valitettavasti joissakin ääritapauksissa tuotteen hinta voi olla ilmoitettu tahattomasti väärin. Mikäli tuotteen osto on tapahtunut selkeästi virheelliseen hintaan, tulemme ottamaan sinuun yhteyttä ja pidätämme oikeuden muuttaa tuotteen tai tilauksen hinnan/loppusumman, sekä veloittaa hinnan erotuksen. Vaihtoehtoisesti kauppa voidaan purkaa jolloin teemme rahojen palautuksen. Varaamme myös oikeuden painovirheisiin ja virheisiin markkinoinnissamme, uutiskirjeissä ja muissa ulkoisissa viestintäkanavissamme. Näitä kanavia koskee ääritapauskäsite kuten myös tapausta jossa tuotteen myynti tapahtuu selkeästi väärään hintaan sivustollamme.
Kaikki tuotteemme ovat alkuperäisiä ykkösluokan tuotteita jotka lähetetään alkuperäispakkauksessaan.