-32%
Linocut II Juliste, 50x70 cm
41.00 €60.00 €
Linocut II juliste Paper Collective-tuotemerkiltä luonnonmukaisella motiivilla hapottomasta, FSC-sertifioidusta paperista syvällä, sinisellä värillä ja dramaattisella tuntumalla.
Ilmainen toimitus
Vain 2 kpl jäljellä varastossa
- Ilmaiset postikulut yli 79€ tilauksissa *Ei koske huonekaluja
- Varastotuotteet lähetetään 1-2 arkipäivän sisällä
- 30 päivän avoin kauppa
Beskrivning
Julisteessa Paper Collective-tuotemerkiltä on luonnonmukainen motiivi hapottomasta, FSC-sertifioidusta paperista syvällä, sinisellä värillä ja dramaattisella tuntumalla. Pohjoismainen Joutsen-ympäristömerkki. Yhdistä sarjan muiden osien kanssa ja luo oma henkilökohtainen ilme. Sopii kivasti yhteen muiden sisustusobjektien kanssa.
Suunnittelija: Jazmine Joye.
Tietoa Paper Collective-merkkisestä julisteesta
- Tämä juliste kuuluu Paper Collective-brändin Linocut-mallistoon.
- Anatominen, yksinkertainen motiivi.
- Dramaattinen tuntuma.
- Syvä, sininen väri.
- Juliste on saatavilla eri koossa.
- Pohjoismainen Joutsen-ympäristömerkki.
- Yhdistä juliste Paper Collectivein kehysten kanssa.
- Tanskassa valmistettu
- Englannissa suunniteltu
Suunnittelija: Jazmine Joye.
Tietoa Paper Collective-merkkisestä julisteesta
- Tämä juliste kuuluu Paper Collective-brändin Linocut-mallistoon.
- Anatominen, yksinkertainen motiivi.
- Dramaattinen tuntuma.
- Syvä, sininen väri.
- Juliste on saatavilla eri koossa.
- Pohjoismainen Joutsen-ympäristömerkki.
- Yhdistä juliste Paper Collectivein kehysten kanssa.
- Tanskassa valmistettu
- Englannissa suunniteltu
Tuotetiedot
- Tuotenumero319459
- Toimittajan tuotenumero16024
- Tuotemerkki
- SuunnittelijaJazmine Joye
- RahtiluokkaSmall
- Designed inEngland
- Koko50x70
- MateriaaliHapoton paperi
- SertifiointiNordic Swan Ecolabel
- ValmistettuDenmark
- VäriSininen
- Korkeus70 cm
- Leveys50 cm
Tuotemerkistä
Paper Collective on koonnut yhteen taiteilijoita, valokuvaajia ja kuvittajia luomaan yhdessä upeita, ja koskettavia mestariteoksia. Jokainen kokoelman aihe liittyy jollakin tavalla tiettyyn hyväntekeväisyyskohteeseen eri puolilla maailmaa, ja 10 % jokaisesta myydystä tuotteesta lahjoitetaankin taiteilijoiden valitsemiin hyväntekeväisyyskohteisiin.


