Big Sur Juliste, 30x40 cm
35.00 €
Big Sur juliste Paper Collective-tuotemerkiltä graafisella motiivilla hapottomasta, FSC-sertifioidusta paperista abstrakteilla, kontrastisilla muodoilla ja pehmeällä tuntumalla jotka sulautuvat harmonisesti ympäristöön.
Ilmainen toimitus
Vain 1 kpl jäljellä varastossa
- Ilmaiset postikulut yli 79€ tilauksissa *Ei koske huonekaluja
- Varastotuotteet lähetetään 1-2 arkipäivän sisällä
- 30 päivän avoin kauppa
Beskrivning
Julisteessa Paper Collective-tuotemerkiltä on graafinen motiivi hapottomasta, FSC-sertifioidusta paperista abstrakteilla, kontrastisilla muodoilla ja pehmeällä tuntumalla jotka sulautuvat harmonisesti ympäristöön. Pohjoismainen Joutsen-ympäristömerkki. Yhdistä sarjan muiden osien kanssa ja luo oma henkilökohtainen ilme. Sopii kivasti yhteen muiden sisustusobjektien kanssa.
Suunnittelija: Denis Boudart.
Tietoa Paper Collective-merkkisestä julisteesta
- Graafinen motiivi.
- Kontrastiset, abstraktit muodot.
- Maanläheiset, harmoniset värit.
- Juliste on saatavilla eri koossa.
- Pohjoismainen Joutsen-ympäristömerkki.
- Yhdistä juliste Paper Collectivein kehysten kanssa.
- Tanskassa valmistettu
- Ranskassa suunniteltu
Suunnittelija: Denis Boudart.
Tietoa Paper Collective-merkkisestä julisteesta
- Graafinen motiivi.
- Kontrastiset, abstraktit muodot.
- Maanläheiset, harmoniset värit.
- Juliste on saatavilla eri koossa.
- Pohjoismainen Joutsen-ympäristömerkki.
- Yhdistä juliste Paper Collectivein kehysten kanssa.
- Tanskassa valmistettu
- Ranskassa suunniteltu
Tuotetiedot
- Tuotenumero319452
- Toimittajan tuotenumero16017
- Tuotemerkki
- SuunnittelijaDenis Boudard
- RahtiluokkaSmall
- Designed inFrance
- Koko30x40
- MateriaaliHapoton paperi
- SertifiointiNordic Swan Ecolabel
- ValmistettuDenmark
- VäriSininen, Beige, Dusty Red
- Korkeus40 cm
- Leveys30 cm
Tuotemerkistä
Paper Collective on koonnut yhteen taiteilijoita, valokuvaajia ja kuvittajia luomaan yhdessä upeita, ja koskettavia mestariteoksia. Jokainen kokoelman aihe liittyy jollakin tavalla tiettyyn hyväntekeväisyyskohteeseen eri puolilla maailmaa, ja 10 % jokaisesta myydystä tuotteesta lahjoitetaankin taiteilijoiden valitsemiin hyväntekeväisyyskohteisiin.


