New Mags -merkin kirja muotitietoiselle täydellisellä inspiroivalla sisällöllä valokuvilla ja kuvilla. Siinä on tyylikäs muotoilu kauniilla kannella. Täydellinen lisäys syvään ikkunaan, sivupöydälle tai yöpöydälle.
Tässä kirjassa esitellyt yli kahdeksankymmentä yhteistyökumppania muodostavat A:sta Z:hen Vuittonin luovan yhteistyön, erityisesti viime vuosikymmeneltä, ja merkittäviä lukuja on omistettu Nicolas Ghesquieren, Marc Jacobsin, Takashi Murakamin ja muiden keskeisten yhteistyökumppaneiden töille. Unohtamatta talon pitkää perinnettä kirjan kattama ajanjakso 1990-luvun lopusta nykypäivään kuvaa Louis Vuittonin roolia maailmanlaajuisen muodin ratkaisevalla hetkellä. Nyt 536-sivuisessa painoksessa on yli 130 sivua upeaa uutta kuvamateriaalia, joka esittelee muodin, taiteen ja muotoilun yhä symbioottisempaa suhdetta.
Tietoa New Mags -merkkisestä kirjasta
- Hardcover kansi.
- Koko: 24 x 5,2 x 31 cm.
- Pages: 536
- ISBN: 9780847849673